tirsdag 6. oktober 2009

Skap fikk en gammel look

Jeg hadde et brunt skap som ikke passet inn, hverken på kjøkkenet eller stuen. Derfor kjøpte jeg litt maling, farge Sand og patinerte det etterpå med selvblandet lasurolje i mørk grå. Plutselig fikk jeg meg et nytt skap på kjøkkenet der vinglass og ting til kjøkkenet ble plassert. De fine bordbrikkene brettet jeg sammen og la i et trau, dette gjør at det ble mer ryddig. Derfor kan jeg nå la skapdørene stå åpne og har hengt en gammel duk over den ene døren for å gi det et ekstra gammelt preg på det hele :)   Enkelt og flott!!


Ha en flott kveld


9 kommentarer:

  1. Hei.Skapet ditt er nydelig.Ønsker meg et slikt skap.Har lett etter,men dessverre ikke funnet det.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) skapet er av serien India.

    SvarSlett
  3. Så flink du er som blander og patinerer selv. Dit har ikke jeg kommet enda... ;-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Skapet ble virkelif flott :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så gøy da! Det så ut til å bli kjempe fint. Skapet var i alle fall digg!! (Ikke så lett å se fargen når det er svart/hvitt. Men bilde og skapet var kjempe fint!!)

    Gøy at man kan bruke det man allerede har!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det ble! Kjempenydelig hjem du har :)

    Anne

    SvarSlett
  7. så herlig! nyyyyydelig skap, skulle ønske jeg kunne se et førbilde og for å få virkelig dramatisk effekt! Uansett, bloggen din er så koselig at jeg er herved en følger! :) Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  8. Utrolig fint skapet ble, og her må jeg nok følge med.
    Klem Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...