lørdag 17. oktober 2009

Dør ble til bord :)


Lykken er...alle skatter jeg finner her på gården. Som denne døra jeg vasket ned og la rett på det gamle stuebordet...og dermed fikk vi oss et helt nytt bord som garantert ikke naboen har :) Denne døra har vært på loftet her i huset for mange mange år siden, den måler knapt 1.60m og måtte da være veldig upraktisk som dør?!  Men i min stue og som et salongbord passer den perfekt..jeg er veldig fornøyd. I starten måtte vi passe på spesielt ungene hvor de satte glassene sine, så de ikke veltet, men nå går det veldig bra..utrolig hva man venner seg til :) Snakket om å ha en glassplate på toppen, men det synes jeg ødelegger litt av sjarmen. I morgen skal jeg se etter en annen dør vi har, den er det maling på, tenkte jeg skulle ta den inn for å se o
fin lørdag :)
m det er noe vi kan ha på veggen i trappoppgangen..og hvis det blir til det, kommer selvfølgelig bilder når den er montert opp.

12 kommentarer:

  1. Å så herlig! Og heilt enig; den ville bli totalt ødelagt med glassplate på!

    Fortsatt fin lørdag :D

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har, mange fine bilder av hjemmet ditt. Likte godt det store skapet:)

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott det ble ! Herlig blogg du har, masse flotte og nspirerende bilder :-)

    Ønsker deg en deilig helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Kjempeflott salonbord/dør :))
    jeg får og (forhåpentligvis) en dør eller to snart ;)
    Vet akkurat hva jeg skal bruke den(m) til ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så kreativt! Det var en lekker dør og et fine salongbord.

    God søndag til deg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Hei,hei:) så koselig at du la igjen en kommentar hos meg. Artig at din bestemor også laget slike. Stas med det som kommer fra eget :)

    Så utrulig stilig det va med den døren! Gleder meg til å se om du får til den andre;)
    Ha en fin søndag, klem Maria:)

    SvarSlett
  7. Flott blogg du har!! Personlig og fin stil, bordet var bare helt min stil, helt ulikt det "alle" har!! Likte og det store skapet du har malt! Ha en fin søndag! Klem-Mia

    SvarSlett
  8. Hei
    Takk for koselig hilsen hos meg!

    Synes døra ble til et nydelig bord! Jeg må si du har mange flotte og inspirerende bilder her på bloggen din - kjempe koselig blogg. Legger meg til som følger, og håper at det er ok.

    Ønsker deg ei fin uke :o)

    SvarSlett
  9. heisann.
    så stilig med dør som bord! Jeg har en gammel dør på veggen. Synes det ble kjempe fint og helt unikt...

    ønsker deg en fin dag
    klem Beate

    SvarSlett
  10. Noe så lekkert! :)))) Heldiggris! :)

    Ha en fin kveld...

    Vibeke :)

    SvarSlett
  11. Takk for bilde, jeg skal også lage meg bord av gammel dør og leter etter forskjellige måter. Mine dører er i vanlig størrelse. Jeg har forresten flere slike, de er over 100 år gamle og vurderer selge de jeg ikke selv skal bruke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...