torsdag 29. oktober 2009

shit happend...


Da er det bevist at jeg også bare er et levende vesen...jeg som sjelden slår meg og har nesten aldri vondt i kroppen...tror noen ganger jeg er en superwoman :) så skjer det: var på cafebar med ei venninne i går kveld, vi satt og skravlet og koste oss med god mat og en nydelig te..så etter måltidet skulle jeg på wc og vaske fingrene. Da jeg reiser meg opp og begynner å gå mot do-døra merker jeg at den ene foren min murret ( sovnet) men jeg klarte å komme meg inn...da dette skje...jeg vrikket (tråkket over) så jeg falt inn i veggen mens jeg hørte ett lite knekk i foten...der å da sto jeg egentlig der mest å bekymret meg om noen hørte jeg falt inn i veggen...etter en liten stund samlet jeg meg opp igjen, gikk ganske rolig tilbake der vi satt...Alt føltes forbausende mye bedre og jeg tenkte vel at dette gikk bedre enn jeg trodde..helt til jeg kom hjem og fikk dratt av ( på ett eller annet vis) støvletten. Der dunket og presset den seg ut..stor kulen min. Jeg hopper litt rundt omkring her nå å må nok belage meg på en veldig rolig torsdag..Jaja..en kjenner en lever :)


Ha en flott dag alle sammen !



3 kommentarer:

  1. uff, da. Det der så ikke godt ut!

    god bedring
    klem Beate

    SvarSlett
  2. oi shit, hadde villet tatt røntgen av den der hadde jeg vært deg :O

    SvarSlett
  3. Uff,det så ikke godt ut!
    Masse god bedring:)

    Klem fra Bette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...