fredag 16. oktober 2009

Lykken er..nyvasket hus til helgen :)

Da er det helg igjen og huset er vasket, vi sitter i hver vår sofa..jeg med pc i fanget samtidig som jeg følger med på senkveld :) det er jo ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i alt som har med sauer og gjøre. Jeg har masse saue-skinn i huset, på golvet og i stoler så har jeg puter av saue-skinn som er fra herregård :) Skapet som jeg la inn bilder av i går er det fult av sauer inni, så har vi jo fjøset ..der bræker det hele døgnet :) Koselig og bo på landet! Stikket og tovet grytelapper her en dag, de ble litt kjdelige så jeg sydde på sauer og tovet de opp igjen..brenner meg ikke når jeg bruker disse, for de ble tykke :)  her ser dere resultatet..:)


Ha en fortreffelig helg alle sammen :)



2 kommentarer:

  1. Er det ikke godt og krype oppi sofaen på fredagskeveldene når huset er ny vasket. og hele helgen ligger fremom en?

    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  2. Hei.Takk for hyggelig kommentar. Hjertet er kjøpt på bohus:=). Synes også det er så nydelig. Ha ei fin helg.

    Klem lena

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...