mandag 12. oktober 2009

netthandel <3

Da har jeg vært inne på den flotteste netthandelen jeg noen sinne har kommet over..oversiktelig og lett og finne varene jeg lette etter :)
Det ble da noen bestillinger også som en heklet sminkepung, tallerkenhylle og noen flotte keramikk knotter :) Gleder meg til varene kommer :) Ta en titt dere også : http://www.nyttogshabby.mystore.no/


Ps..leter fortsatt etter en mosekrans i hjerteform, noen som vet hvor jeg kan lete det opp??


Ha en flott kveld alle samme!



3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hyggelig hilsen! Sofaen min er fra Mio möbler:) Mosehjerter finner du hos http://malivasverden.blogspot.com/

    Ha en fortsatt fin kveld!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Hei

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen! Veldig koselig blogg du har! Mosehjerter er jeg og på utkikk etter, så send meg gjerne et hint.
    Klem Julie

    SvarSlett
  3. Hei. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, jeg har lagt meg til følger hos deg. Nydelig hjem du har, så heldig at du får være med å pusse opp et gammelt hus. Har bestandig ønsket å gjøre det selv. Ha en fortsatt fin uke.
    Klem Lena

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...