søndag 29. november 2009

Lykken er...advent


Da er det første søndag i advent og her er det bare kosen hjemme :) Jeg og min kjære var på julebord i går, med nysnø og 10 minus har vi virkelig fått julestemningen. Jeg og lillefrøet har vært i skogen i dag for å hente en liten furubusk, den ble plassert i sink-bøtten med litt hvit pynt på :) Syens det er veldig koselig, nesten så jeg ikke kan vente med å få opp det store juletreet vårt :) Det første lyset er også tent nå og vi ligger på hver vår sofa etter et deilig måltid med hjemmelaget pizza!  
Ønsker alle en fin kveld

T o n j e C h r i s t i n e

2 kommentarer:

  1. Hei

    Takk for svar på innlegget om tapeter på NIB!
    Fant desverre ikke ut av det, men det ordner seg nok:)

    Kjempefint søtt lite juletre! Ønsker meg et slikt i ganga!!

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  2. Heisann! Takk for hilsen på siden min ;-)
    Så koselig med juletre i sink-bøtte. Akkurat det har jeg og tullemor gjort i dag... vært rundt å "plukket" små juletrer som er blitt plassert i urner, og blomsterpotter rundt om i hagen ;-)
    Ha en fin kveld;-) Med julestemning... ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...