torsdag 17. desember 2009

bursdagsbarnet

Hektiske dager før jul med julevask, julepakker, julekveldsmat, juleball og ikke minst frøkena i huset som blir 15 år på fredagen. Ja det får en si..tiden flyr. Husker godt da jeg selv fylte 15 ja, da startet det gode liv :)  gutter som hadde fått lappen var mest attraktive, da slapp jeg jo å fryse..ikke minst å gå!! Nå er jeg nervevrak hvis jeg vet hun skal sitte på til de som er 18-19 år..preken hver dag ved middagsbordet om hvor farlig det er..pluss alt det andre vi mødre vil fortelle gjentatte ganger,  printe det inn i hode deres !!  Jeg prøver jo bare å fortelle henne alt dette fordi jeg er så utrolig glad i henne..men dette vil hun en vakker dag finne ut selv også, når hun selv vil få oppleve å bli mamma :)
Kjære Kristinmor..Gratulerer så masse med 15 års dagen. Gla i deg, mamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...