onsdag 21. mars 2012

Lykken er... Hekleteppe!

Ha en venninne som er så ivrig på hekling.  Da hun skulle vise å lære meg dette, satt jeg egentlig bare som ett spørsmålstegn!! ( ikke noe galt med forklaringen hennes, men vi var jo tross alt på  klubb den kvelden, å der skravler man jo !!)   Dette var nok ikke noe for meg,  tenkte jeg etter jeg la meg den kvelden.  Jeg holdt meg til strikkingen en stund til,  men så en dag var jeg innom husfliden og kjøpte meg garn og heklenål !   Dro hjem og googlet  " bestemorruter "   Der kom det opp massemasse...HIPPHURRA   Der var det ei som hadde akkurat den forklaringen å ikke minst video fra A-Å  (på you tube her)  som skulle til !! 

Å her er litt av det,   mangler endel lapper til,  men teppet er allerede i bruk  :)  Jeg klarte hvertfall å  hekle.  Det skal tilslutt  måler 160 cm x 200 cm.

Den lappen som er i rosa ytterst er det faktisk kjæresten til min datter som har heklet,  mens jeg klipte håret hans!!        (Flaks jeg da allerede hadde lært å hekle..tihiii!!  )  Men det var så artig å ta den med i teppet ! Han er jo svigermors - drøm !


Ha en superduper dag!

Klem Tonjech









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...