søndag 10. januar 2010

Drømmesofa

Må bare innrømme at jeg er smugtitter på en ny sofa, den gamle er fin den..men jeg er kjempelei fargen som da er knall rød!! Noen år begynner den å bli også, men den er fin i stoffet og kjempe god å sitte/ligge i, men jeg er så lei den knæsje fargen på den!! Vi hadde Englesson da jeg jobbet i interiørbutikken, så det er fult mulig å få bestilt den..jeg vet jo at de er kjempe gode, en skikkelig comfort sofa vil jeg si :) Jeg har fått lagt inn stoff/farge som jeg vil ha ( på bildet) det blir selvfølgelig natur lin. Jeg har også gardin-høyder og lifter i samme, jeg liker at det går ton-i-ton. Legger med et bildet så dere får se min drømmesofa :) Jeg nyter...

Ha en fin kveld alle sammen

t o n j e c h r i s t i n e

3 kommentarer:

  1. Hei! Fin sofa det der, likte fargen! Svar på spørsmålet ditt: Både vegger og tak er eggehvite, og gulvet er cafe latte :-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

    SvarSlett
  2. Den sofadrømmen deler jeg med deg...;)

    SvarSlett
  3. Ååå jeg vil å ha =) Lekker.

    Ha en fin dag

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...