torsdag 15. mars 2012

Lykken er...Gamle dører!

Her kommer enda ett innlegg om dører. Har funnet ut at de kan brukes til så mangt!





For en tid tilbake skulle min venninne kaste disse dørene, de var på en gammel sjenk som ikke var i bruk. Egentlig skulle jeg få hele sjenken, men det viste seg at den hadde mere skade enn forventet. (mesteparten måtte skiftes) Derfor takket jeg ja til dørene, måtte jo være noe jeg kunne bruke de til, tenkte jeg...


Så nå har de fått sin plass på veggen over sofaen. Som jeg har skrevet i tidligere innlegg, så har jeg ikke så mye på veggene mine. Men det jeg har, er noe som synes og som kanskje ikke alle andre har (synes det er kjekt å ha ting som ikke kjøpes på hver og en butikk)


Det jeg da har gjort med dørene, er veldig enkelt. Skrubbet de med salmiakk og grønnsåpe. Hengte de opp bak/fram (utsiden mot veggen) Tok selvfølgelig vare på de gamle nøklene som sto i, og festet de så de vistes (det hjertene henger på)   Printet så ut bilde av prinsessene mine, redigerte det og limte det fast med dobbelt-side-tape. Hengte hjertene på nøklene, litt detaljer må man ha, men liker ikke at det blir for mye dill-dall!



Ha en lykkelig kveld.

Klem Tonjech

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...