onsdag 29. februar 2012

Lykken er...something new

Når våren nærmer seg og dagene blir lysere og lysere, får jeg så innmari lyst til å pusse opp å pynte i huset.
Her på Oppdal er vi så heldig og ha en kjempefin blomsterbutikk,  å i samme lokale er også den nydelige butikken LEV VAKKERT . Der finner man masse fint i interiør.


Selv samler jeg på Green Gate kopper, og denne uken fikk Tone (som eier butikken) inn masse fra GG. Koppene jeg kjøpte meg nå er kommet på plass i skapet mitt :) Synes disse er så tidløse og passer til det meste av servise jeg har fra før.



Hun har også de kjmpefine fuglehusene. Veldig dekorativt på veggen ute ved inngangspartiet mitt! Koselig når småfuglene kommer på lunch.




Kjøpte også med en blomster fra blomsterbutikken. Lene tryller opp det vakreste når det gjelder å dekorere, og jeg er jo veldig opptatt av detaljer, så det passer meg utmerket.  
Jeg ble kjempe fornøyd!


Så nå kan egentlig helgen bare komme.


Ha en flott kveld


Tonjech



3 kommentarer:

  1. Kjempefine kopper, var på Oppdal i vinterferien men fikk ikke med meg den butikken.
    Skal huske å ta turen innom neste gang jeg er der. Bloggen din var veldig fin så jeg la deg like gjerne inn på bloggrollen min :)

    SvarSlett
  2. Ahhh, nå gleder jeg meg til å komme hjem! Har enda ikke vært i butikken til Tone men skal legge inn et laaaangt besøk der i påska.
    Glad for å se deg her i bloggland igjen forresten! :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...