tirsdag 2. oktober 2012

Lykken er...Hagemøbler

Da er høsten kommet for fult, så nå blir det mer tid til blogging fremover.  JIPPI-GLEDER MEG


I sommer var ett av prosjektene mine å lage hagebord og benk. De gamle hagemøblene som ble kjøpt for 12 år siden var blitt i så dårlig forfatning, at de ble kjørt på røsa !
Etter å ha lett etter ett gammelt bord uten resultat, måtte jeg bare lage ett selv ( før sommeren var forbi )  Gamle planker og litt hvit malig ble dette resultatet  ( med god hjelp av min datter Tyra )




Fant også en gammel benk som lå liggende her på gården, den ordnet jeg så den fikk føtter. Ville beholde den naturlige fargen på den, etter som den har ligget ute i allskens vær og vind i mange år.

(bildet er tatt rett etter en regnskur)



( slik ser det ut tørt,  bordet var ikke kommet på plass på dette bildet..travel fotograf..hehe )


Jeg lagde også ett tørkestativ til jentene, som fikk plass ved lekestuen! Det ble laget av gammel staur, som jeg også malte i hvit. La planker over hver av staurene og festet tykk hyssing over, så jentene kan henge opp klær og div :o)
Men jeg må vel innrømme at det er jeg som er mest engasjert i akkurat dette prosjektet...thiihii




 
Ønsker alle dere en koselig høstkveld

Klem fra Tonjech












3 kommentarer:

  1. Wow... så utrolig flott det ble:)
    Kjempe flink du har vært:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Litt maling og vips !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...