fredag 4. mai 2012

Lykken er... DIY!

Ja, på denne bloggen har det vært rolig i det siste.  Jeg har flere prosjekter på gang, men nå er jeg straks ferdig med det ene, skapet mitt.  Jeg kjøpte noen gamle vinduer for en stund siden, og bestemte meg for å prøve å lage ett skap selv... legger inn innlegg senere med bilder av hele oppussingen og snekkeringen!  Mangler topplisten, men den skal monteres iløpet av helgen. Må bare ha litt sage-hjelp... 


      


Som dere ser virker det kansje litt rart når dørene ikke stemmer, men den ene er litt større enn den andre!  Så da ble det sånn da!!  Men skapet er i vater...både topp og på siden.  Så jeg ble fornøyd.
Jeg kommer med nytt innlegg når topplisten er på..


Ha en kjempefin fredagskvel

Klem Tonjech







 




4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjempe flott skap:) flink du er. Dette likte jeg kjempe godt.
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fint et skap da,du må være handy altså!!
    Superfin blogg så legger meg til her jeg!!
    God helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Så fint det ble! Morro med noe som er helt egendesignet! Godt jobba :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...