fredag 17. februar 2012

Lykken er... ett skap

Da er det blitt VINTERFERIE og vi venter storbesøk fra Sogn. Vi gleder oss både store og små :)

De 2 siste dagene har jeg hatt et lite prosjekt med et skap jeg kjøpte i en bruktbutikk. 

Slik så skapet ut da det sto på bruktbutikken




Fargene på skapet var i lys turkise og lys lilla. Dette er farger som slettes ikke passer hjemme hos oss.
Derfor tok jeg på meg malerbuksene og fant frem kost og spann!

Og slik ble resultatet


Endelig fikk jeg sette serviset jeg arvet av min mormor til syne, og som kom helt på sin rette plass :) Har ikke overfylt skapet, da synes jeg det blir veldig "rotete".
Men mine Green gate kopper har fått sin egen hylle, og stoff-hjerter er en selvfølge!  
Enda ett oppussingsprosjekt ferdig, strålende fornøyd der det henger på kjøkkenet mitt :)


Ha en lykkelig kveld.

Klem tonjech
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...